خرید و فروش و ارائه انواع یو پی اس apc

خرید و فروش انواع یو پی اس با برندهای معتبر apc , zener , Eximpower و ...

خرید و فروش و ارائه انواع یو پی اس apc

خرید و فروش انواع یو پی اس با برندهای معتبر apc , zener , Eximpower و ...

علل برتری استفاده از یو پی اس های EXIMPOWER نسبت به سایر یو پی اس ها

-مشخصات ظاهری و فیزیکی یو پی اس :

وزن کم : همانطور که میدانید از مشخصات بسیار مهم در زمان سرویس و نگهداری در مورد یک یو پی اس بحث وزن این سیستم است

وزن یک یو پی اس از جمله اشکالات انواع یو پی اس هاست  و معمولا”  سرویس کار را با این مشکل روبرو می سازد از آنجایی که وزن یک سیستم  یو پی اس  6KVA   مدل   Eximpower  حدود 18 کیلو گرم است ( به  دلیل تکنولوژی پیشرفته ) این مشکل برای سرویس کار برطرف می شود این مزیت باعث میشود حمل و نقل این سیسیتم نیز حتی به طریق  هوایی به آسانی و با هزینه منطقی تری انجام شود

حجم کم ابعاد بسیار کوچک این یوپی اس از جمله برتری هایی است که مشتریان این سیستم را قادر میسازد که این سیستم را در فضا های کوچک البته دارای مسیر خنک کننده هوایی مناسب مورد استفاده قرار دهند  ابعاد این سیستم  4775*2113*340   mm  است . گفتنی است اکثر شعب بیمه و بانک به دلیل استفاده از حدود 12تا 15  کامپپیوتر در شعب خود و همینطور استفاده از یک عدد دستگاه ATM   و یک شماره انداز  توانی معادل 4الی 5 هزار وات مصرف دارد . برای پاسخگویی به این نیاز باید از یک عدد دستگاه  6KVA  استفاده شود از این رو برای تجهیز یک شعبه  با توجه به گرانبها بودن متراژ محیط های اداری – تجاری (از 15 الی 40 میلیون در هر متر مربع) حجم و اندازه فیزیکی مناسب جزء نکات  حایز اهمیت در انتخاب یک یو پی اس است .

یوپی اس های با توان 6KVA  شرکت فیام صنعت دارای اندازه فیزیکی (W 42 H 110 L 55 )  انتخاب مناسبی برای محیط های مذکور است . دارا بودن تکنولوژی  Hi-TECH   باعث بالا  بردن قابل توجه عملکرد و بازدهی در این نوع از یو پی اس ها به نسبت سایر یو پی اس هاست .

ظاهری شکیل و زیبا و ساده : ظاهر مناسب این توان را به مشترین میدهد که بتوانند این سیستم  رادر محیط عادی کار خود بدون نیاز به هیچ پوششی که معمولا  برای پنهان کردن ظاهر زمخت و نا زیبا انواع یو پی اس ها استفاده میشود بکار برند . در واقع میتوان یو پی اس ها را بجای استقرار در انباری ها  ویا کمد های تنگ  و تاریک به فضایی مناسب با دمایی بهتر منتقل کرد  و از کارایی و عمر بالاتری برخوردار شد . این مشخصه باعث میشود بدون نیاز به نرم افزار های خاص  براحتی  آلارم های خود را به گوش مصرف کننده برساند.

  مشخصات فنی برتر             ضریب THDi<5%  :

همانطور که میدانید دستگاه یو پی اس یک بار غیر خطی است که وقتی به شبکه برق شهر وصل میشود هارمونیکهایی را تولید میکند.این هارمونیک ها هر چه بیشتر باشند تأثیرات مخرب تری به شبکه برق شهر منتقل میکنند .

THDi پارامتری است که میزان آن در یک یو پی اس می تواند نشان دهنده میزان تأثیرات مخرب یک وسیله برقی در شبکهبرق شهر باشد . این پارامتر در یوپی اس های مختلف می تواند در محدوده   (5% الی 50%) باشد  همینطور این پارامتر تاثیر به سزایی در کارکرد بهینه تر یو پی اس با ژتراتور دارد . به این ترتیب که هرچه میزان THDi به عدد صفر نزدیک باشد قابلیت کارکرد بهینه یو پی اس با ژنراتور هم سنگ خود بیشتر  است. یعنی اگر THD  به 30%  یا بالاتر از ان برسد یو پی اس تنها قابلیت  کار باژنراتوری با 2الی 3 برابر یا حتی بیشتر از توان خود دارد .

بعنوان مثال اگر شرکتی دارای ژنراتور 6KVA   باشد و از یو پی اسی با این توان  اما با  30THDI   درصد استفاده کند این یوپی اس تنها میتواند 2KVA از 6KVA  توان خروجی ژنراتور را به مجموعه تحویل دهد بنابر توضیحات مذکور  اگر شرکتی از ژنراتور استفاده میکند منطقی است در هنگام خرید یو پی اس به پارامتر حیاتی توجه ویژه ای داشته باشد .

اثر تخریبی بزگ بودن THDI  تغییر شکل موج سینوسی برق شهر برای سایر مصرف کنندگان برق است و البته هزینه ای را نیز به کنتورهای که دیماند را نیز نشان میدهد به صورت ماهانه اضافه میکند .

THDI<5% از بررتری های این سیستم است زیرا بزرگ بودن این پارامتر در سایر سیستم ها به حدی است که معمولادر مشخصات فنی و کاتالوگ های تولید کنندگان درج نمی شود .

2-2 – INPUT POWER FACTOR  :  INPUTPF>0.9  یا ضریب توان در ورودی یک سیستم الکترونیکی مثل یوپی اس که از دیدگاه برق شهر بعنوان یک بار غیر خطی شناخته میشود . معمولا عامل بسیار تأثیر گذاری در ایجاد بار REACTIVE   روی  شبکه برق شهر است در برخی از یو پی اس ها با استفاده از یک سیستم الکترونیکی  اصلاح ضریب توان (PFC-Power Factor correction ) این پارامتر را که در اکثر یو پی اس ها حدود0.6   – 0.7  را به عددی نزدیک به عدد 1 میرسانند . در این صورت یو پی اس از لحاظ  امپدانسی  برای شبکه برق شهر مانند یک بار خطی میشود برای انجام این کار یا باید نوعشارژر آنها را از انواع  SCR   است .

این مشکل با یک مدار POER FACTOR FILTER  کمی اصلاح میشود ولی هرگز به مانند مدارات سیستم IGBT  نمیشود  . در یو پی اس های مدل   EXIM POWER  این کار به گونه ی اول انجام  شده است .لذا INPUT POWER FACTOR  به عدد استثنایی  0.99 رسیده است .

از طرفی  POWER FACTOR خود سیستم در مدل های ,1KVA, 2KVA 3KVA   عدد 0.9 است  ( بصورت سفارشی می توان از 0.8 استفاده کرد ).

لذا توانایی سرویس دهی به بارهایی با توان 20% بالاتر نسبت به مدلهای مشابه دارا است . برای مثال توان یک سیستم 6KVA  در این سیستم در حدود 5400 وات است  در صورتی که در سیسستم های مشابه  در بهترین حالت این توان به حدود 4200 ومیرسد .

2-3-وجود نرم افزار و سخت افزار مانیتورینگ (SNMP) :

شاید برای شما هم پیش آمده که در زمان قطعی برق و عدم دسترسی  به صفحه LCD  یو پی اس نتوانید از مقدار زمان پشتیبانی یو پی اس خبر دار شوید  کارت   SNMP به همراه نرم افزار  LanSafe   به مشتری این امکان را میدهد که در هر زمان به شرایط کامل  یو پی اس از قبیل ولتاژهای ورودی-خروجی –  دمای داخلی – ولتاژ باتری ها و… از طریق کارت SNMP  دسترسی داشته باشد ودر زمان قطعی برق شهر بتواند مدیریت صحیحی را بر روی مصرف کنندها انجام دهد . در  ضمن با استفاده از کارت SNMP  میتوان کلیه مشخصه های یو پی اس را کنترل نموده ودر صورت نیاز تغییر داد .

15 خصیصه بارز محصولات EXIM POWER  نسبت به سایر یو پی اس ها  به شرح زیر است :

  • محدوده گسترده در دریافت برق ورودی AC220± 30% در صد,  که این امر موجب استفاده کمتر از باتری و انرژی ذخیره شده آن در افت و خیز برق شهر میشود و لذا یو پی اس امکان ارایه برق مناسب از باتری در هنگام قطعی برق را برای مدت زمان طولانی تری دارد. در حالی که اکثر یو پی اس های داخل کشور محدوده ای در حوالی 220± 20% درصد را پشتیبانی می کنند.

 

  • محدوده گسترده دریافت فرکانس برق ورودی شهر –محدوده(40تا 70HZ) میباشد که قابلیت کارکرد با انواع ژنراتور و با فرکانسهای مختلف را به یو پی اس بدون استفاده از باتری را میدهد . در حالی که برای اکثر یو پی اس ها بازه پشتیبانی فرکانس  محدوده کوچکتر  50±10% HZ  است . در خارج از این محدوده یو پی اس از باتری خود استفاده میکند .وذخیره باتری زودتر تمام میشود .

 

  • THDI کمتر از 5% که باعث میشود یو پی اس بتواند تقریبا باژنراتور توان معادل خود کار کند . این در حالی است که در اکثر یو پی اس های عرضه شده در کشور این میزان به حدی بالا است . که شرکت اکثرا از قید این مشخصه در کاتالوگ خود خود داری می کنند.

 

  • ضریب توان یو پی اس های شرکت فیام در عدد   8به صورت استاندارد و 0.9بصورت سفارشی تعبیه شده است  اما در سایر محصولات تولیدی مانند اکثر یو پی اس های داخلی و خارجی عرضه شده در ایران   ضریب توان نهایتا عدد 0.7 میباشد که این امر موجب میشود تا مثلا در دستگاهی به توان 10KVA  توانی معادل 1000 الی 2000 وات کمتر از دستگاههای شرکت فیام صنعت در خروجی خود ارایه کند.

 

  • جریان شارژ قوی در دستگاههای مجموعه فیام صنعت با برند EXIM POWER باعث شده است تا این دستگاها قابلیت کارکرد با باتری های آمپر بالا برای  Backup های طولانی تر را داشته باشد همچنین شدت جریان های بالا وکنترل شده در شارژر باعث میشود تا باتری ها در مدت زمان کمتری نسبت به سایر یو پی اس های داخل کشور شارژ شوند .در بسیاری از یو پی اس ها این قابلیت  با اضافه کردن یک شارژر در جعبه باتری بدست آمده است .  این کار نه تنها به لحاظ استاندارد پذیرفته نیست بلکه عملا ولتاژ خطرناک برق شهر را به جایی که هیچ نصاب و یا تعمیر کاری فکر نمیکند (در درون جعبه باتری) می کشاند و خطر جانی برای تعمیر کار را چند برابر  می کند .  ضمن اینکه با کارکرد و درشارژ داخلی یوپی اس  شارژبیرونی (درون جعبه باتری ) احتمال خطادر عملکرد هر یک از این دو شارژر اضافه میگردد  و امکان متورم شدن  باتری ها بسیار افزایش    می یابد .
  • وجودقابلیت تنظیم ولتاژ خروجی در ولتاژ های 200-208-220-230و240 بصورت نرم افزاری در این یو پی اس ها که در بسیاری از موارد شبیه به آن این set کردن از پتاسیومتر هایی که بر روی برد یو پی اس  وجود دارد توسط تکنسین های شرکت ارایه دهنده انجام میشود .
  • سیستم فن هوشمند با چهار سرعت کاری به نسبت میزان کارکرد  دستگاه میباشد.که باعث میشود حرارت  داخلی  یو پی اس تحت کنترل دقیق تر قرار گیرد. اما در سایر یو پی اس ها اکثرا سستم خنک کننده فن با یک سرعت یا نهایتا دو سرعت کار کنترل را انجام میدهد وتوان محدود تری دارد.
  • طراحی بسیار مناسب (COMPACT DESIGN) :
  • این یو پی اس بصورتی طراحی شده است که مناسب جهت نصب در محیط هایی است که با کمبود جا روبرو هستند. همینطور این سیستم دارای وزن کمتر نسبت به سایر یو پی اس ها ست و برای حمل و نقل از سهولت بیشتری برخوردار است .
  • دارای دو بردDSP است که در اکثر یو پی اس ها یک برد وجود دارد طبیعتا فرآیند  تحلیل سیگنال دیجیتالی در مدل فیام صنعت بهتر پردازش میکند.
  • این یو پی اس ها دارای حفاظت در برابر جریان بالا,اضافه بار ,اتصال کوتاه و اتصال معمولی,حفاظت در برابر رعدو برق و همینطور انواع شوک های شبکه از قبیل surge,sag و spike  میباشد.
  • این یو پی اس ها دارای تکنولوژی HOT SWAPPALE BATTERY هستند  یعنی در زمانی که برق شهر وجود دارد و در هنگام کار دستگاه در  صورت نیاز بدون نیاز به قطع یو پی اس ویا قطع برق شهر  امکان تعویض باتری یو پی اس وجود دارد.

در تمام این مدت یو پی اس با استفاده از بخش RECTIFIER  خود برق ورودی را دریافت نموده وبا انجام عملیات dc سازی و سپس ac کردن آن ولتاژی کاملا تثبیت شده و بدون نویز را با تلرانس و دقت 1% در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.

  • از انجاییکه snmp پروتکل ارتباط شبکه ای  یو پی اس با اپراتور است

این شرکت با ارایه دادن snmp  های  تولید شرکت EXIM POWER  توانسته است ارتقاء پذیری بسیار بالایی بین این پروتکل ارتباطی و     یو پی اس برقرار کند . واز انجایی که تنها دو شرکت دیگرEaton-Megatech   تولید کننده SNMP  در دنیا هستند فاکتور بسیار مهمی در ثابت کردن تکنولوژی بالا در محصولات شرکت EXIM POWER است

  • این یو پی اس ها دارای قابلیت ارتقاء پذیری نرم افزاری هستند که باعث میشود شما با خرید یو پی اس در سالهای آتی UPDATE اخرین نرم افزارهای ان استفاده کنید ومطمئن باشید که به هیچ وجه برای دسترسی بیشتر به سخت افزار جدیدتر نیاز ندارید .
  • .قابلیت تحمل اضافه بار را تا 150 برابر ظرفیت را به مدت 1 دقیقه دارا ست و همینطور قابلیت تحمل اضافه ظرفیت   بین  150تا 125  درصد را تا 10دقیقه داراست اما سایرین در این رنج  راتا 1 دقیقه ساپورت میکنند.

آلارم وضعیت باتری ضعیف از یوپی اس

هنگامی که باتری در سیستم از یک سطح شارژ خاص تنزل پیدا می‌کند منبع تغذیه برق بدون وقفه (یو پی اس)سیگنال وضعیت باتری ضعیف را می‌فرستد.

سیگنال باتری ضعیف از منبع تغذیه‌ی برق بدون وقفه موجب خواهد شد که سیستم در صورتی که شرایط زیر صدق کنند shutdown کنترلی برای اتلاف توان را انجام دهد:

— در صورتی که ارتباط چهار سیمی بین محصول System i® و منبع تغذیه‌ی برق بدون وقفه (یو پی اس) را انتخاب کرده باشید.

— سیگنال نقص عملکرد (utility fail) فعال باشد.

Shutdown کنترلی بلافاصله انجام می‌شود. اگر سیستم بر روی توان کمکی (utility power) عمل کند و منبع تغذیه‌ی برق بدون وقفه (یو پی اس) سیگنال باتری ضعیف را بفرستد، سیستم روشن می‌ماند و پیغام CPI0964 را ارسال می‌کند. اما، تحت این شرایط اگر توان کمکی از دست برود سیستم بلافاصله مکانیسم shutdown را شروع می‌کند.

زمان معمول و از قبل تعیین شده توسط کارخانه برای اینکه منبع تغذیه‌ی برق بدون وقفه سیگنال باتری ضعیف را بفرستد تقریباً دو دقیقه از زمان اجرای باقیمانده می‌باشد. بعضی از مدل‌های منابع تغذیه‌ی برق بدون وقفه دارای تنظیماتی برای این زمان هستند که قابل تغییر دادن می‌باشند. به طور ایده‌آل، می‌خواهید که آن را برای مقدار زمانی که سیستم شما صرف می‌کند تا shutdown کنترلی اتلاف توان را انجام دهد تنظیم کنید. تصور نکنید که زمان از پیش تعیین شده توسط کارخانه در یوپی‌اس برای shutdown نرمال سیستم شما کافی و مناسب است. مقدار زمانی را که لازم است shutdown کنترلی اتلاف توان انجام شود محاسبه کنید، مقدار مناسبی را برای QUPSDLYTIM به کار ببرید و زمان را برای سیگنال باتری ضعیف بر روی یوپی‌اس (در صورتیکه قابل تنظیم باشد) تنظیم کنید.

شکل زیر پیشرفت زمانی تابع (عملکرد) QUPSDLYTIM را از چپ به راست نشان می‌دهد.

12 آلارم وضعیت باتری ضعیف از یو پی اس | یو پی اس | باتری

شکل 1- خط زمان (نمودار زمان) تابع QUPSDLYTIM

این خط زمان (نمودار زمان) آنچه را که از زمانی که توان کم می‌شود تا زمانی که سیستم خاموش می‌شود اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد. طول مدت زمان با طول عمر مجاز و اسمی باتری یکسان است. خط زمان در نقطه‌ای که توان کمکی (utilitypower) به اتمام می‌رسد آغاز می‌شود. در همین زمان یو پی‌اس یا واحد توان باتری فعال است. در این هنگام برنامه‌ی کاربر عمل می‌کند و وقفه‌ی مقدار QUPSDLYTIM موثر می‌باشد. وقتی که این زمان به پایان برسد، حافظه‌ی اصلی ذخیره می‌شود و سپس shutdown صورت می‌گیرد. بعد از آن باید مقداری زمان از عمر باتری به عنوان ضریب اطمینان باقی مانده باشد.

استابلایزر

استابلایزر ( تثبیت کننده ولتاژ و کاهنده مصرف برق ):

استابلایزر، سیستم تنظیم و تثبیت کننده ولتاژ است که در صورت افت، نوسان و یا هر گونه تداخل در شبکه  آن را به سرعت تشخیص داده و بصورت اتوماتیک رفع می نماید. عملکرد این دستگاه بدون سر و صدا بوده و از تکنولوژی روز دنیا (Servo. SYS) از نوع استوانه ای بهره مند است.

استابلایزر ها بر اساس تغییر تعداد دور سیم پیچ بر روی هسته های استوانه ای عملیات اصلاح را انجام می دهند.دستاوردهای همچون پیوستگی خطی و سینوسی کامل بودن و هماهنگی فازها جزء خصوصیات این دستگاه ها می باشد.
مکانیزم کنترل در این دستگاهها در یک نوع دیجیتال می باشد بالا بودن توان ، راندمان ، دقت و کیفیت کنترل شده ولتاژ خروجی جزو خصوصیات مهم این دستگاه ها می باشد.

افزایش رتبه سایت در گوگل

کلید موفقیت در بهینه سازی سایت: شناخت مخاطب

اگه متخصص بهینه سازی سایت یا همون سئوکار سایت ، هدف سایت رو به خوبی مشخص نکنه بقیه مراحل هم درست پیش نمیره.
مشخص کردن هدف سایت با انتخاب کلمات کلیدی میسر میشه که مهمترین قسمت بهینه سازی سایت به حساب میاد.
ما بدون ابزار خاص نمیتونیم بفهمیم که مخاطبین ما چه کلماتی رو در اینترنت جستجو میکنن ، چون تمام افراد جامعه مثل ما فکر نمیکنن و دیدگاهشون متفاوته.

افزایش رتبه سایت در گوگل

آموزش افزایش رتبه سایت در گوگل

اولین قدم، به دست آوردن کلمه ی کلیدی مناسبه ،چون:
بهینه سازی سایت، هم زمان بر و هم هزینه بره
یک وبسایت با توان مالی محدود نمیتونه در تمام کلمات کلیدی رتبه مناسبی در گوگل به دست بیاره.
فرض کنیم شما صاحب یه شرکت مهاجرت و اعزام دانشجو هستین، ممکنه شما کلمه ی ” مهاجرت دانشجویی” رو به عنوان کلمه کلیدی انتخاب کنین و فکر کنین مخاطبین شما ، این کلمه رو بیشتر در گوگل سرچ میکنن، درصورتیکه کلمه های دیگه ای مثل اعزام دانشجو، ویزای دانشجویی، اقامت تحصیل، تحصیل درکانادا، و … هم ممکنه سرچ بشن.
پس باید تمرکز بیشتری روی انتخاب کلمه کلیدی مناسب بذارید و هزینه و زمانتون رو هدر ندید.

شرایط کلمات کلیدی مناسب:
۱- مخاطبین زیادی این کلمه رو سرچ کنن و بتونیم پیش بینی کنیم مخاطبینی که این کلمه رو سرچ میکنن برای ما سودآور خواهند بود .
مثلا شما یک شرکت طراحی سایت دارید و کلمه “طراحی سایت رایگان” رو بعنوان کلمه ی کلیدی انتخاب میکنین. بعد از مدتی متوجه میشین مخاطبینی که این کلمه رو سرچ کردن و با شما تماس گرفتن، هرچند زیادن، اما حاضر نیستن هیچ مبلغی پرداخت کنن، و میخوان کارشون کاملا رایگان انجام بشه. این افراد بدون هیچ فایده ای ، زمان و انرژی شما رو هدر میدن.
اما اگه کلمه ای پیدا کنین که با وجود جستجوی کم، درصد زیادی از جستجوگرهاش برای شما سودآور بشن، نتیجه ی بهتری میگیرین

۲- درکلمه ی کلیدی فوق، رقیبای کمی داشته باشیم.
افزایش رتبه سایت در گوگل، درواقع یه مسابقه هست. هرچقدر تعداد رقبامون کم باشه راحت تر دراین مسابقه موفق میشیم.

۳- رقیبای ما در این کلمه ی کلیدی ، قدرت زیادی نداشته باشن.
قدرت رقبا هم موضوع مهمیه چون اگه تعداد رقیبامون کم باشه اما همون رقبا خیلی ماهر باشن، بازم به موفقیت رسیدن ما سخت و پیچیده میشه.

پس هرکلمه ای که بیشتر سرچ بشه اما صفحات ایندکس شده ی کمتری مربوط بهش وجود داشته باشه، کلمه ی کلیدی مناسب تریه.

حالا سوال اینجاست که چطور بفهمیم مخاطبین ما چه کلماتی رو بیشتر جستجو میکنن
گفته شد که بدون ابزار خاص، این کار ممکن نیست. این ابزار عبارتند از:

۱- گوگل Keyword planner : ابزاریه که علاوه بر تعداد کلمات سرچ شده، تعداد صفحات ایندکس شده رو هم بالای صفحه نمایش میده.

۲- Google Trends : روند جستجوی کلمات کلیدی مختلف رو در یک بازه ی زمانی مشخص میکنه .
ما می تونیم اونا رو براساس مناطق جغرافیایی، طبقه بندی کرده و کلمات کلیدی مشابه رو پیدا کنیم.
برای دسترسی به این ابزار، میشه از آدرس googletrends.com استفاده کرد.
نکته جالب دیگه این که هرچی کلمات کلیدی شما خاص تر باشن، شما راحت تر به هدف میرسین و سئو سایتتون آسون تره.
مثلا اگه در زمینه ی فروش مبل راحتی فعالیت دارین، کلمه ی “مبل راحتی” رو انتخاب کنید، نه کلمه ی “مبل” .
چون همه ی جستجو گران کلمه ی مبل ، مشتری شما نیستن، به علاوه، رقبای بیشتری برای کلمه ی مبل وجود داره.

 

 

 

کلمات کلیدی :  افزایش رتبه سایت افزایش رتبه سایت در گوگل ,  افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو , افزایش رتبه سایت در گوگل رایگان , افزایش رتبه سایت رایگان , افزایش رتبه سایت به صورت رایگان , افزایش رتبه سایت جوملا – افزایش رتبه سایت گوگل , افزایش رتبه سایت در گوگل

 

Online UPS (یو-پی-اس با دو مرحله تبدیل)

نکته:Online در زبان انگلیسی به معنی متصل به خط می باشد که برای جلوگیری از اشتباه، استانداردها خواسته اند که حتی الامکان از این لفظ استفاده نشود. با توجه به اینکه در زبان فارسی در این مورد هیچ اشتباهی پدید نمی آید برای جلوگیری از تشویش ذهن ما همچنان از لفظ online استفاده می کنیم.
این یوپی اس (ups) که گاهی بنام تبدیل مضاعف(double conversion)  نیز نامیده میشود، بهترین نوعی نیست که شما میتوانید خریداری نمایید، زیرا با پیشرفت یوپی اس های Line-Interactive و با توجه به بازده پایین ups های Online نسبت به آنها، امروزه بسیاری از مردم علاقه خود را به این نوع یوپی اس از دست داده اند. جالب اینکه این ups درعین تشابه بسیار زیاد به standby ups که ارزانترین یوپی اس است عملکردی کاملاً متفاوت با آن دارد. تشابه از این بابت که این یوپی اس (ups) نیز همان دو منبع انرژی را دارد و کاملاً متفاوت از این بابت که در این ups سوییچ انتقال برای قطعی در خروجی اینورتر در مواقع اضطراری برگردانده شده است.
 
online ups
این شکل یک طرح شماتیک از online ups است و ممکن است مدلهای دیگری هم موجود باشد. همانطور که ملاحظه میکنید این دیاگرام کاملاً مشابه standby ups میباشد غیر از اینکه مسیرهای منابع اولیه و ثانویه نیرو عوض شده اند. در اینجا باتری منبع اولیه انرژی میباشد
 
 
در شرایط عادی این ups از باتری و اینورتر مربوطه استفاده میکند در حالیکه خط نیرو، شارژر باتری را تغذیه میکند. به همین دلیل است که این ups گاهی بنام double conversion و یا یو-پی-اس آن-لاین با تبدیل مضاعف (دوگانه) نامیده میشود. حاصل این طرح اینست که در شرایط قطع ناگهانی برق، هیچ زمان انتقالی مشاهده نخواهد شد. زیرا در شرایط قطع برق، اینورتر (و بار مربوطه) به کار خود ادامه خواهد داد و فقط شارژر باتری از کار خواهد افتاد.
در قبال قطع برق، عکس العمل کامپیوتر و یا لپ تاپی که انرژی خود را از یک online ups دریافت میکنند مشخص است. آنها بدون وقفه به کار خود ادامه میدهند. تنها اتفاقی که می افتد اینست که باتری تضعیف میشود زیرا در این حالت شارژری برای شارژ آن وجود ندارد. ممکن است شما ازخود بپرسید وقتی که همیشه از باتری استفاده میکنیم پس دلیل وجود مسیری برای سوییچ انتقال (مسیری که در دیاگرام بالا با نقطه چین نمایش داده شده است) چیست؟ پاسخ اینست که این مسیر پشتیبانی لازم را برای مواقعی که اینورتر از کار می افتد و یا در اثر برخی مشکلات داخلی در کار آن وقفه حاصل میشود، فراهم مینماید. هر چند غیر معمول است ولی به هر حال این اتفاق ممکن است بیفتد و در این حالت، سیستم به مسیر شامل محدود کننده ولتاژهای اضافی و فیلتر، سوییچ خواهد شد. در این حالت
"زمان انتقال" دوباره موضوعیت پیدا خواهد کرد دقیقاً مانند حالتی که یک یو-پی-اس استندبای در مقابل قطع برق عکس العمل نشان میدهد. البته باید دقت کرد که قطع برق بسیار متداولتر از قطع ups میباشد. دیگر مزیت اصلی استفاده از باتری در بیشتر زمانها اینست که فرآیند تبدیل مضاعف ( (double conversionانرژی خروجی را بطور کامل از انرژی ورودی جدا میکند. هر اغتشاش و کثیفی احتمالی (غیر از مولفه های DC و برخی از پارازیت های معمول که فقط در یوپی اس های بدون ترانسفورماتور اتفاق می افتد) که از برق شهر وارد شود فقط بر روی شارژر باتری تاثیر میگذارد نه بر روی خروجی های ups.
اگر چه ممکن است از روی دیاگرام بالا مشخص باشد که یو-پی-اس های آن-لاین و استندبای دارای مولفه های مشابهی میباشند ولی باید دقت نمود که تفاوت عمده ای در طراحی شارژرها و اینورترهایی که معمولاً هیچ کاری انجام نمیدهند و ممکن است فقط در هر ماه به مدت چند دقیقه بکار بیفتند با آنهاییکه هر روز 24 ساعت کامل روشن هستند تا عمر آنها به پایان برسد وجود دارد. تفکر مهندسی و افزایش اندازه و کیفیت مولفه های ترکیب شده در ساخت یک online ups باعث افزایش قیمت قابل توجه این ups ها نسبت به بقیه انواع آن میشود. این ups ها معمولاً برای سرورهای بزرگ و همچنین پشتیبانی از قطعات تجهیزات مراکز داده پردازی بکار میروند. معمولاً این ups ها از اندازه قدرت 5000 ولت-آمپر تا صدها و هزاران ولت-آمپر و حتی بزرگتر موجود میباشند.