خرید و فروش و ارائه انواع یو پی اس apc

خرید و فروش انواع یو پی اس با برندهای معتبر apc , zener , Eximpower و ...

خرید و فروش و ارائه انواع یو پی اس apc

خرید و فروش انواع یو پی اس با برندهای معتبر apc , zener , Eximpower و ...

معرفی و ثبت نام رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور

معرفی و ثبت نام رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور


رشته طلا و جواهر دانشگاه علمی کاربردی جزو رشته هایی است که شاید کمتر کسی نام آن را شنیده باشد. این رشته که به تازگی به تصویب دانشگاه علمی کاربردی به تصویب رسیده است می توان گفت یکی از رشته های تعجب برانگیز بوده است. رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور دو گرایش در شاخه هنر و سه گرایش در شاخه صنعت دارد که زیر نظر اتحادیه طلا و جواهر تهران می باشد. این اتحادیه با هدف تربیت نیرو های متخصص در شناخت طلا و جواهر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به تربیت نیرو برای پیشرفت در صنعت طلاسازی در جهان می کند.

 امروز می خواهیم در این مقاله شما را با رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور آشنا کنیم و بگوییم چطور می توانید در این رشته در دانشگاه های علمی کاربردی تحصیل کنید. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. 

 

ثبت نام رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور در دومقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.
زمان ثبت نام در رشته طلا و جواهر علمی کاربردی در دومقطع سال در نوبت اول و دوم یعنی در مهرماه و بهمن ماه اقدام به ثبت نام دانشجو می کند.

متقاضیان و علاقمندان به این رشته می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی آدرس www.sajesh.org اقدام نام نویسی و ثبت نام خود کنند.

شهریه رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور
شهریه رشته طلا و جواهر دانشگاه های علمی کاربردی بدون کنکور بسته به انتخاب واحد هایی که دانشجو دارد، متفاوت است. اما شهریه ثابت این دانشگاه بخش دیگری از مبالغ دریافتی است که معمولا مبلغ ثابتی است. البته این نکته هم فراموش نشود که این رشته وام های کمک تحصیلی هم دارد که می تواند به دانشجو در طول دوره تحصیل کمک کند.


رشته طلا و جواهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته طلا و جواهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور بیشتر مورد توجه بانوان قرار دارد تا آقایان! زیرا می توانند ظرافت و هنر خود را در این رشته به رخ بکشند. این رشته دارای انواع گرایش های ملیله سازی زنجیر بافی، طلا و جواهرسازی با دست، قالب سازی، ریخته گری طلا و جواهر، گوهر نشانی و گوهر تراشی است.

 همچنین رشته طلا و جواهر دانشگاه علمی کاربردی امکان اشتغال به عنوان طراح انواع زیور آلات و جواهرات، مدرس در آموزشگاه ها، کارشناس طراح در کارگاه ها و … را برای دانش آموختگان فراهم می سازد.


مدارک لازم برای ثبت نام رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

مدارک لازم برای ثبت نام رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی به شرح زیر است:


گواهی پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.

گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل است.

فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۲).

فرم استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل هستند و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می نمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).

آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل باید موجود باشد.

 

مدارک لازم برای ثبت نام رشته طلا و جواهر کاربردی بدون کنکور کارشناسی
مدارک لازم برای ثبت نام رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی به شرح زیر است:

مدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش.

فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰3).

فرم استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل هستند و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می نمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).

آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل باید موجود باشد.

 

 

راهنمای انتخاب رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور

دانشجویان رشته طلا و جواهر علمی کاربردی بدون کنکور می توانند با توجه به علاقمندی خود در هریک از 4 گروه اختصاصی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی ، فرهنگ و هنر اقدام به ثبت نام و شروع به تحصیل کنند.

خلاصه مطلب
در این مقاله سعی کردیم شما را با رشته طلا و جواهر دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور را برای شما معرفی کرده نحوه و شرایط ثبت نام، شهریه و همینطور مدارک لازم برای ثبت نام در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را برای شما بیان کرده و توضیح کلی را در رابطه با این رشته را برای شما ارائه کردیم.

 در صورتی که هرگونه سوال و مشکلی در این زمینه داشتید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و سوالات خودتان را بپرسید. از اینجا میتوانید به سایت آویژه مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.